سایت زیباترین دختر شهر

ساخت وبلاگ
راهنمای استفاده از کرم و صابون های سفید کننده،ضد جوش و ضد لک صورت
کرم و صابون های سفید کننده، ضد جوش و ضد لک مختلفی در بازار موجود می باشد، و روزانه بر تعداد آنها افزوده می شود. با توجه به نوع پوست صورت و حساسیت پوست در زمان انتخاب و استفاده از کرم و صابون ها باید حساسیت زیادی به خرج داد.

گرچه انواع مختلف کرم های سفید کننده صورت در برند های مختلف در بازار موجود می باشد، اما بهترین راه انتخاب و استفاده از کرم سفید کننده صورت، مشاوره با دوستان و آشنایانی می باشد که قبلا از این نوع کرم ها استفاده کرده اند.

در این میان باید به کرم های مختلف گیاهی که در بازار وجود دارند اشاره کرد. این کرم های گیاهی با توجه به مواد استفاده شده در آنها معمولا به صورت کاملا گیاهی معرفی شده و علاوه بر شادابی و تازگی پوست صورت موجب سفیدی و از بین بردن لک و کک هم می شوند. علاوه بر آن برخی از مدل های این کرم ها هم ضد آفتاب با کیفیت عالی می باشند.
راهنمای استفاده از کرم و صابون های سفید کننده،ضد جوش و ضد لک صورت

راهنمای استفاده از کرم و صابون های سفید کننده،ضد جوش و ضد لک صورت

برخی از این نوع کرم های گیاهی مواردی چون، کرم عاشی، حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری، گلدن پرل و کالاژن می باشند. اکثر این کرم های گیاهی به همراه صابون سفید کننده همین کرم ها ارائه شده و دارای خاصیت ضد جوش و ضد لک و همچنین سفید کننده می باشند، علاوه بر صابون های ذکر شده باید به صابون حلزون، صابون شترمرغ، صابون کوسه، صابون تاچ می و صابون آلووراو برای سفید کننده بودن و همچین ضد جوش اشاره کرد.

ناگفته نماند که فقط بیس اصلی صابون سفید کننده صورت حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری و گلدن پرل گیاهی بوده، و سایر صابون های معرفی شده به غیر از صابون آلوورا همه از روغن حیواناتی مانند شترمرغ و حلزون تهیه شده اند. این صابون ها از معروفترین برند های مورد استفاده خانم ها بوده و دارای خواص و ویتامین های مختلف برای پوست می باشد.
در زمان استفاده از کرم های سفید کننده صورت حتما به تاریخ مصرف آنها توجه نمایید. کرم هایی که به همراه صابون ارائه شده است را پیشنهاد می شود ابتدا کرم را استفاده نمایید، و در زمانی که خواستید صورت خود را بشویید از کرم آن استفاده نمایید. بدین ترتیب اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود

iranflagNew-smiles (26)

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:58

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 178 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:58

هدایای تبلیغاتی یكی از مؤثرترین روشهای رونق در فروش تبلیغ با هدیه تبلیغاتی می باشد که این روش مانند جایزه دادن است اما مصرف کننده دیگر لازم نیست برای دریافت آن، خرید ویژه ای انجام دهد. این هدایا میتوانند هر سال یا به مناسبت های گوناگون مثلا نمایشگاهها، سمینارها و ... ارائه شوند. از آنجا ییكه تأثیر گذاری این هدایا و مدت زمان استفاده از آنها معمولاً زیاد است شركت ها و سازمان ها تولیدی و خدماتی در پی تهیه هدایای مناسب در سطوح متفاوت برای مشتریان خود بر می آیند به همین روی اقدام به تأسیس واحد تخصصی هدایای تبلیغاتی نموده است و با تولید و گرد آوری زیباترین و متنوع ترین هدایای تبلیغاتی، هدایای نمایشگاهی و فانتزی این امكان را در اختیار مدیران محترم شركت ها قرار داده است تا نگران تأمین هدایا نباشند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 181 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:58

کم کردن وزن با 2 روش زیر امکان پذیر است:
1- سوزاندن کالری ‏ها با تمرین ورزشی
2- با انتخاب هوشمندانه ی غذا و کنترل واحدهای غذایی.
در تئوری، شما می‏ توانید با گذراندن ساعت‏ ها در سالن ‏های ورزشی مقداری از کالری را از بین ببرید اما این کار در عمل، اتفاقی واقعی و یا خوشایند نیست، از طرفی چه کسی می‏ خواهد که فقط با برگ‏ های کاهو زندگی کند؟
در عوض این 7 روش اگر هر روزه به کار گرفته شوند بدون تلاش زیادی به کاهش وزن کمک می‏ کنند.
1- حرکت دائمی
جیمزلوین پزشک کلینیک مایو در روچستر یک دهه را صرف مطالعه نقش حرکت روزانه یا NEAT (فعالیت ‏های غیرورزشی گرما‏زا در بدن) در سوخت و ساز بدن کرده است. کشف او این است که افرادی که پاهای شان را مرتب تکان می دهند و یا ایستادن را به نشستن ترجیح می ‏دهند و به طور کلی خیلی به اطراف حرکت می ‏کنند روزانه تا 350 کالری بیشتر از کسانی که مدام در حالت نشسته هستند، می ‏سوزانند که این مقدار چیزی در حدود 17 کیلوگرم در سال می شود.
2- اغلب وعده‏های غذایی را زیر 400 کالری نگه دارید.
مطالعات بسیاری پیشنهاد می ‏دهند که بین وعده‏های غذایی خود فاصله‏ های مشخصی قرار دهید و حتی‏المقدور همگی را در یک اندازه تنظیم کنید. غذا خوردن در فواصل زمانی مشخص با: سوزاندن میزان کالری بیشتری بعد از غذا خوردن،
واکنش بهتر به انسولین و کمتر بالا رفتن سطح کلسترول خون همراه است. وقتی شما وعده‏ های غذایی منظمی در طول روز می ‏خورید کمتر احتمال دارد که دچار گرسنگی مفرط و یا پُرخوری شوید.
3- روزانه 8 لیوان آب بخورید.
آب تنها یک برطرف کننده عطش نیست، بلکه ممکن است سرعت متابولسیم بدن را هم زیاد کند. محققان آلمانی دریافته ‏اند که نوشیدن 2 لیوان آب سرد میزان سوخت و ساز بدن را تا 30 درصد افزایش داده و اثر آن تا 90 دقیقه باقی می ماند؛ یک سوم این افزایش سوخت و ساز ناشی از تلاش بدن برای گرم کردن آب می باشد و بقیه آن ناشی از تلاش بدن برای جذب آب است. موقع آب خوردن هیچ کالری دریافت نمی ‏شود اما کالری‏ ها سوزانده می ‏شوند دُرست برخلاف زمانی که دیگر نوشیدنی های شیرین را می‏ نوشیم و کالری اضافی دریافت و حتی ذخیره می ‏گردد.افزایش مصرف روزانه آب تا 8 لیوان به شما کمک می ‏کند تا در طول سال حدود 5/3 کیلوگرم کم کنید. بنابراین سعی کنید قبل از وعده‏های غذایی، میان وعده‏ها و قبل از نوشیدن آب میوه‏ها و مایعات شیرین، یک لیوان آب بنوشید.
4- بالا و پایین رفتن از پله‏ ها
بالا رفتن از پله‏ ها، یک عمل برای تقویت کردن پاها است. چرا که شما دارید وزن بدن تان را ضد جاذبه زمین به بالا حرکت می ‏دهید. به این ترتیب از هر فرصتی برای این کار استفاده نمایید؛ البته اگر مشکل خاصی مانند کمردرد و زانودرد و ... دارید، قبل از آن با پزشک تان مشورت نمایید.
5- سرعت حرکات تان را کنترل کنید.
قدرت و شدت کارهای روزانه ‏تان را افزایش دهید. از جارو زدن گرفته تا به گردش بردن کودک تان. به عبارتی بهتر است همه کارهای تان را با جنب و جوش بیشتری انجام دهید.
6- از کیسه خرید خود، به جای دمبل استفاده کنید.
این که از کس دیگری بخواهید که کیسه خرید و یا چمدان شما را حمل کند، فرصت سوزاندن کالری و قوی ‏تر شدن بدن تان را می گیرید. کیسه‏ های خرید خود را به صورت متوازن و یک بسته در هر دست حمل کنید. حتی اگر مجبورید چندین بار طی مسیر کنید؛ 2 کیسه‏ ی کوچک تر را به جای یک کیسه‏ ی بزرگ حمل کنید؛ در این صورت خودتان می‏ توانید بارتان را جا به جا کنید.
7- در هر وعده غذایی 4 گرم فیبر بخورید.
یک رژیم غذایی با فیبر بالا می‏ تواند دریافت کالری شما را بدون این که احساس کمبود کنید کاهش دهد. در یک مطالعه مشخص شده زنانی که روزانه 13 گرم یا کمتر فیبر دریافت می ‏کنند ممکن است 5 برابر بیشتر از زنانی که فیبر بیشتری می خورند، دچار افزایش وزن شوند.

فیبر از طریق مکانیزم های زیر موجب کاهش وزن می شود:
1- سرعت غذا خوردن را کاهش می دهد چون به جویدن بیشتری احتیاج دارد.
2- سرعت حرکت غذا در طول مدت گوارش را افزایش می ‏دهد.
3- هورمون ‏های سیری را بالا می ‏برد.
برای دریافت 25 گرم فیبر در روز مطمئن شوید که 6 وعده یا میان وعده میل می ‏کنید که هر کدام از آن ها حدود 4 گرم فیبر را شامل می‏ شود.
در میان وعده های تان از میوه استفاده کنید و آن ها را در دسترس تان قرار دهید. به این ترتیب به سادگی فیبر دریافتی شما بالا می ‏رود.
ریحانه حمیدی فر – سایت تبیان
فیبر از طریق مکانیزم های زیر موجب کاهش وزن می شود:
1- سرعت غذا خوردن را کاهش می دهد چون به جویدن بیشتری احتیاج دارد.
2- سرعت حرکت غذا در طول مدت گوارش را افزایش می ‏دهد.
3- هورمون ‏های سیری را بالا می ‏برد.
برای دریافت 25 گرم فیبر در روز مطمئن شوید که 6 وعده یا میان وعده میل می ‏کنید که هر کدام از آن ها حدود 4 گرم فیبر را شامل می‏ شود.
در میان وعده های تان از میوه استفاده کنید و آن ها را در دسترس تان قرار دهید. به این ترتیب به سادگی فیبر دریافتی شما بالا می ‏رود.
ریحانه حمیدی فر – سایت تبیان

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 174 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 0:01

خواص کیک اسفنجی:
کیک اسفنجی یکی از غنی ترین کیک ها از نظر داشتن انواع است و همچنین یکی از کیک های اصلی و پایه در شیرینی پزی آمریکایی – اروپایی به شمار می آید. کیک های غیر چرب یا کیک های فوم به نام کیک های اسفنجی نیز خوانده می شوند.
مواد لازم برای تهیه کیک اسفنجی:
تخم مرغ ۴ عدد
آرد ۱ و ۲/۱ فنجان یا ۱۸۰ گرم
شکر ۴/۳ فنجان + ۴/۱ فنجان، مجموعا ۱۵۰ گرم
روغن ۵ قاشق غذاخوری
وانیل ۱ قاشق چایخوری
بکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
نمک ۱/۴ قاشق چایخوری
شیر ۵ قاشق غذاخوری
طرز تهیه کیک اسفنجی:
کیک اسفنجی یکی از کیک های اصلی در شیرینی پزی آمریکایی به شمار می آید
مرحله اول پخت کیک اسفنجی:
قبل از هر چیز فرتان را روشن کنید تا گرم شود. تخم مرغ ها را نیم ساعتی بیرون از یخچال بگذارید تا هم دمای محیط بشوند و سرد نباشند. اگر هم عجله داشتید یکی دو دقیقه تخم مرغ ها را در آب ولرم بذارید تا کمی از سرمای آنها کاسته شود.
مرحله دوم تهیه کیک اسفنجی:
آرد و بکینگ پودر و نمک را باهم الک کنید. اگر دو یا سه بار الک شوند خیلی بهتر است. معمولا آرد را روی مایع کیک مستقیم الک می کنیم. برای تهیه همه کیک های اسفنجی به دلیل اینکه بتوانیم بافت اسفنج مانند و پر حفره رو به کیک بدهیم باید سفیده و زرده از هم جدا بشوند. پس در مرحله اول خیلی با دقت زرده ها را از سفیده جدا می کنیم. سعی کنید که زرده ها در حین جدا شدن پاره نشوند و با سفیده مخلوط نشوند. در ابتدای کار سفیده ها را کنار بگذارید و سراغ زرده های تخم مرغ بروید.
مرحله سوم از نحوه درست کردن کیک اسفنجی:
زرده ها را حدود یک دقیقه با دور تند بزنید تا کف کند. حالا وانیل و ۴/۳ فنجان شکر را به آن اضافه کنید و آن قدر بزنید تا رنگش کرم روشن بشود. بعد هم روغن و شیر را اضافه کنید و باز یک دقیقه ای بزنید. در این مرحله مخلوط آرد و بکینگ پودر و نمک را که مخلوط کرده بودید کم کم به مایع اضافه کنید.
بهتره این کار رو در سه مرحله انجام بدید .
کیک اسفنجی تقریبا ۲۰-۲۵ دقیقه ای می پزد
چهارمین مرحله از آموزش کیک اسفنجی:
مقداری از آرد را بریزید و با دور آروم همزن بزنید ( می توانید در این مرحله همزن را بگذارید کنار و با یک قاشق یا ویسک هم زدن را ادامه بدید ) تا کاملا آردها به خورد مایع بروند. بعد مقداری دیگه از آرد را اضافه کنید و باز هم بزنید تا یکدست شوند و باز این کار را تکرار کنید تا آرد تمام شود. همانطور که بالا گفتم خیلی بهتر می شود اگه در این مرحله آرد را مستقیم روی مایه کیک با الک و در حین الک شدن بریزید. این به پخت و پف بهتر کیک کمک می کند.
مرحله پنجم از روش پخت کیک اسفنجی:
حالا میرویم سراغ سفیده ها. سفیده ها را در ظرفی جدا گونه با دور تند همزن آن قدر بزنید تا کاملا پف کند و سفید رنگ بشود. بعد یک قاشق از شکر را هم به سفیده اضافه کنید و باز یکی دو دقیقه بزنید تا رنگش براق شود.
مرحله ششم تهیه کیک اسفنجی ساده:
سفیده را روی مایع قبلی میریزیم و به آرومی با قاشق( ترجیحا فلزی نباشد) به یک سمت هم می زنیم. حتی اگه اینکار پنج دقیقه طول کشید به هیچ وجه دستتان را تند نکنید و تا مخلوط شدن کامل سفیده با مایع به آرامی به یک سمت مواد را هم بزنید (این مهمترین قسمت کیک اسفنجی است).
مرحله هفتم:
بعد هم کف قالب ۲۵ سانتی را چرب کنید و یا اگر خواستید کاغذ روغنی بگذارید و مایع را در قالب بریزید. نکته قابل توجه موقع ریختن مایع کیک این که حواستان باشد مایع کیک را در یک نقطه نریزید و در تمام سطح قالب پخشش کنید تا بعد از پخت گنبدی نشود.
مرحله هشتم و آخرین مرحله از پخت کیک اسفنجی:
بگذارید در فر در دمای ۱۷۰ – ۱۸۰ دجه سانتی گراد تا کاملا بپزد. کیک اسفنجی تقریبا ۲۰-۲۵ دقیقه ای می پزد ولی باز بسته به فرتان ممکن است متفاوت باشد.
تزیین کیک اسفنجی:
تزیین کیک اسفنجی با انار
معمولاً این کیک پس از پخت به تنهایی صرف نمی شود بلکه با خامه، کرم کره، باواروا، موس یا انواع میوه ترکیب می شود.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 167 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 0:01

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 3:09

عناصر مهمی در دکوراسیون اهمیت دارند که عبارتند از : ۱- شکل ۲- فضا ۳- فرم ۴- بافت ۵ – رنگ ۶- نور ۷- حجم


خط­ها از نقطه­ ها به ­وجود آمده ­اند . خط، الگو و شاخص ارزشی ” شکل ” است. سه شکل اصلی در عالم طراحی وجود دارد: مربع ، دایره و مثلث متساوی­ الاضلاع . در دکوراسیون داخلی با استفاده و به­ کارگیری اشیاء و حجم­ هایی به این سه شکل، می­توان فضایی متفاوت، جذاب و هماهنگ ایجاد کرد
” فضا “، گستره­ای برای استفادۀ کاربران است که به ­کارگیری موثر آن، بسیار مهم و در نحوۀ نگاه ببینده بسیار تاثیرگذار است.
مفهوم و معنای ” فرم” با شکل متفاوت است. فرم، انبوه و تودۀ مادی و فیزیکی اشیاء محسوب می­شود که دارای سه بعد است و وزن دارد. فرم، به­طور معمول به فضای بیرونی اطلاق می­شود، هرچند فضای داخلی هم فرم خاص خود را دارد! فرم فضای داخلی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهم­ترین آن­ها ، دسترسی و فضای قابل استفادۀ صددرصدی (سیرکولاسیون) است.
” بافت “، می­تواند انواع گوناگونی داشته باشد که با توجه به نوع فضا تغییر می­کند؛ یعنی می­تواند زبر، نرم ، برجسته، حریر مانند و … باشد.
“رنگ”، از ویژگی دیدگانی فرم است. درواقع، رنگ به فرم معنا می­بخشد، همچنین رنگ نشان­دهندۀ حالت روحی و شخصیتی افراد است و بسته به خواستۀ آن­ها در فضا، جلوه­گری می­کند.
” نور”، به بافت ، رنگ و فرم ، معنی و احساس می ­بخشد. نور، رونقی منحصر و ابداع­گرانه به فضا می­بخشد.
“حجم” ، پدیدآورندۀ فضای مناسب اطراف ماست. با انتخاب اشتباه و نابجا از حجم­ها در فضا ، چیدمان اصولی و منطقی محیط به هم می­ریزد و فضایی نامناسب و غیرهماهنگ ایجاد می­شود.
با در نظر گرفتن این عناصر می­توانیم فضایی چشم­ نواز و آرام­بخش خلق کنیم .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 3:09

درب های اتوماتیک یکی از بهترین اختراعات مدرن هستند. تمام کاری که نیاز است انجام دهیم این است که نزدیک این درب ها شویم تا این درب ها باز شوند. ساختار باز و بسته شدن درب اتوماتیک برای محدود کردن دسترسی از طریق درب می باشد. درب های اتوماتیک انواع مختلفی از قبیل کشویی، گردان و لولایی دارند. هدف اولیه درب های اتوماتیک دادن اجازه ورود به یک منطقه می باشد. هر چند که از آن ها جهت کنترل فضای فیزیکی، مانند مسدود کردن جریان باد به داخل ساختمان و یا مانعی جهت ورود آلودگی صوتی نیز استفاده می شود.

درب اتوماتیک از طریق سنسوری که برای آن ها انتخاب می شود، قادر به تشخیص افراد و اشیا می باشند. انواع مختلفی از سنسور ها در این درب ها قابل استفاده هستند. اکثر درب های اتوماتیک از سنسور های تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری جهت مکانیزم باز و بسته شدن استفاده می کنند.

این سنسورها در کنار درب جهت تشخیص حرکت قرار می گیرند. سنسورهای درب اتوماتیک جهت سهولت رفت و آمد در مکان های صنعتی و تجاری، خصوصا برای افراد ناتوان نصب می شوند. این امر سبب کارایی و امنیت بیشتر در ورودی ساختمان می شوند.

نوع دیگر سنسورها، سنسور فشاری است. درب شیشه ای اتوماتیک که از سنسور فشاری استفاده می کنند، فضای بزرگی در جلو و پشت خود دارند این فضای بزرگ نقش یک ترازو را ایفا می کند. اگر وزن روی آن به حد تعیین شده برسد، درب باز خواهد شد. سنسورهای فشاری همچنین بعنوان سنسور ثانویه نیز مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که اگر سنسور اولیه عملکرد مناسبی نداشت، این سنسور ثانویه فعال می گردد. اگر سنسور فشاری تشخیص دهد که چیزی مانع از بسته شدن آن می شود عمل بسته شدن بر روی آن شی را متوقف می کند.

از انواع دیگر سنسور ها می توان به سنسور اینفرارد اشاره کرد. سنسور اینفرارد از تکنولوژی مادون قرمز برای باز کردن درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کند. سنسور مادون قرمز توانایی تشخیص تغییر دما را دارد. زمانی که سنسور تشخیص دهد ه دما بالاتر رفته است، نشان دهنده وجود انسان است و باعث فعال شدن سیستم باز و بسته شدن درب می گردد. سنسورهای مادون قرمز اغلب به عنوان سنسور اصلی و اولیه در دربهای اتوماتیک استفاده می شوند.

نوع دیگر سنسورهای تشخیص حرکت که از مادون قرمز استفاده نمی کنند، از امواج اولتراسونیک و یا مایکروویو بهره می برند. همانند خفاش ها این سنسور با تولید پالس های امواج مافوق صوت و یا مایکرویو به تشخیص وجود شیء در جلوی درب می پردازند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 21:29

برای مقاصد ساختمانی کامپوزیت این مزیت را داراست که ویژگی هایی که در یک نوع مواد یافت نمی شود را می توان تلفیق کرد.
ویژگی خاص آن استحکام بالا همراه با وزن پایین، در حالی که مقاوم در برابر خوردگی است و عایق الکتریسیته و گرما می باشد. همچنین می توان نمای کامپوزیتآن را مانند چوب به شکل دلخواه درآورد و نمایی زیبا خلق کرد.

نمای شیشه ای
معماران به طور فزاینده ای به دنبال به حداکثر رساندن ورود عوامل طبیعی محیطی به داخل ساختمان هستند. نمای شیشه ای

به شما اجازه بهره برداری از نفوذ عمیق نور طبیعی به فضای داخلی را می دهد. استفاده صحیح از متریال شیشه در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی چشمگیر و قابل تحسینی که به ساختمان می دهد باعث به حداکثر رساندن صرفه جویی در انرژی نیز می باشد.

نمای فریم لس
نمای فریم لس یک محیط طراحی بسیار انعطاف پذیر است که در هر مکانی می تواند نصب شود. عایق های شیشه ای واحد که امکان انتخاب بین چند جداره و تک جداره را داراست.
سهولت در تعویض شیشه ها، مقاومت در برابر زلزله، امکان تعبیه بازشو و ظرافت ظاهری، این نمای فریم لس را از سایر نماها متمایز می گرداند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 21:29

پنجره upvc می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های upvc امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های upvc عبارتند از:

پنجره upvc ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع upvc نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره upvc ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
پنجره upvc تک حالته: این پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز و بسته می شود. از مزایای آن می توان به قیمت آن از لحاظ ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه بازشوها اشاره کرد، ویژگی آن بازشو از راست به چپ و بالعکس با پایین ترین زمان و قیمت و نیز اجرا در محل و تعویض آسان لوله ها و لوازم جانبی آن اشاره کرد.
پنجره upvc دو حالته: این نوع پنجره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره upvcسالیانه 4 تا 5 بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
پنجره دو جداره
.پنجره های دو جداره ، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره
عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 21:29

امیر قمصری 2016-06-06
با سلام خدمت همه شما دوستان عزیزم.

امروز در خدمت شما هستم با بررسی سئو سایت بیتوته که در طی سالهای گذشته بارها و بارها از بنده درخواست شده بود این سایت را مورد بررسی قرار دهم.

خیلی سریع می پردازیم به آنالیز آماری سایت بیتوته …

تاریخ تحلیل : 13 خرداد 1395

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1524
رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 24

پیج رنک گوگل : 3

امتیاز سئو جهانی : 83%

تعداد بک لینک : حدود 20000 لینک

عمر دامنه : حدودا 7 سال

محل سرور : آمریکا

رتبه محتوای بی ارزش : 58.40% که خوب نیست

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 2.59 که خوب نیست

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 3 دقیقه که خوب نیست

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 390

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 1513

میزان محبوبیت تویتر : 0

اطلاعات تحلیلی

– سایت مپ این سایت به صورت دستی ساخته شده و به خوبی در robots.txt به موتورهای جستجو معرفی شده است .

– در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

– تبلیغات در این سایت در جایگاه های مناسبی قرار داده شده است و حجم آن ها هم تا جایی که بررسی شد بهینه بوده و نیز برای تصاویر تبلیغاتی از alt استفاده شده است .

– تمامی تصاویر این سایت شامل تگ های مهم alt و title هستند و البته در انتخاب عبارات کلیدی برای تگ alt جای کار بیشتری وجود دارد.

– این سایت در صفحه اصلی خود از متاتگ های keywords و description به صورت بهینه استفاده کرده است اما تعداد عبارات keywords آن زیاد است . این متا تگ ها در برخی از پست های سایت با عبارات اختصاصی مرتبط به آن پست پر نشده است و باز هم به جهت بهبود سئو جای کار دارد.

– آدرس صفحات داخلی این سایت بسیار خوب است و معلوم است که در این سایت برای تولید url های بهینه تلاش می شود اما اگر از اعداد در url ها استفاده نمی کرد بهترین حالت ممکن می شد.

– استفاده از لینک های داخلی که در گذشته به صورت غیر هدفمند در بیتوته وجود داشت هم اکنون متوقف شده و در واقع فقط از لینک دهی در تصاویر پست ها استفاده شده است .

– چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است. ( البته این بیشتر در دید کاربر تاثیر دارد تا در سئو)

در ادامه کمی دقیق تر به تحلیل سئو سایت بیتوته می پردازیم.

بی شک مهمترین نقطه قوت سایت بیتوته، شروع قوی این سایت به لحاظ بهینه سازی سورس و تولید 100% محتوا بود.بنده از همان ابتدا بازدیدکننده این سایت بودم و روند پیشرفت آن را به چشم خودم دیدم.در آن زمان کمتر سایتی در ایران بود که تولید محتوا کند آن هم براساس سئو.حال آنکه بیتوته به صورت قابل ملاحظه ای پست های جدید تولید می کرد و به بهترین شکل ممکن آن ها را به گوگل معرفی می کرد.

بنده بارها در جلسات آموزشی و مشاوره ام گفته ام که نگاه اولیه گوگل به یک سایت چقدر مهم است و بیتوته به بهترین شکل مسائل آن زمان را رعایت کرد و اعتماد گوگل را به اندازه ای به دست آورد که با اینکه در سالهای گذشته تعداد زیادی از پست هایش را کپی کرده بود، با جریمه سنگینی روبرو نشد (البته جریمه شد اما نه سنگین!)

بیتوته چیزی حدود سه سال تبلیغات زیادی نگرفت و عملا از لینک دادن به سایت هایی با ارزش پایین چشم پوشی کرد تا در آینده بتواند پس از جذب کامل اعتماد گوگل تبلیغات گسترده ای گرفته و درآمد خود را شروع کند.

همانطور که می دانید تجارت الکترونیک، تجارت زود بازده نیست و باید بکارید تا سال ها بعد برداشت کنید.چه بهتر که خوب بکارید تا بهتر از خوب برداشت کنید! …

سایت بیتوته با تولید محتوا سئو شده،استفاده از عبارت های مهم در تگ description، بهینه سازی 100% سایت براساس الگوریتمهای آن زمان،ساخت بک لینک های متنوع براساس ساختارهای گوناگون و برای بحث های مختلف آن هم به تعداد زیاد، نشر مطالب خود در سایت های برتر دیگر و مدریت واقعا صحیح به این روز درآمده است.

بنده امیدوارم مدیریت این سایت فکری هم برای بروزرسانی سورس سایت بر اساس الگوریتمهای جدید گوگل داشته باشد چرا که احساس می کنم از تغییر سورس می ترسند !!و سورس امروزه خیلی قدیمی شده و کاربران این سایت از قالب همیشگی سایت بیتوته خسته شده اند.

برای این سایت خوب بود که بخشی هم برای نظرات کاربران در نظر می گرفت تا هم پست هایش بروز شوند و هم اعتماد آن ها را به بهترین شکل ممکن جذب نماید.

امیدوارم این سایت و سایت های مشابه آن که موارد آموزش سئو را به بهترین شکل (در زمان خودشان) به کار بسته اند همواره موفق و پایدار باشند.

اگر سوالی داشتید در بخش نظرات بپرسید تا در اسرع وقت، با افتخار به شما پاسخ دهم …

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

منیع : نیو سئو

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 18:01

شرح بیماری :

بواسیر عبارت‌ است‌ از سیاهرگ‌های‌ گشادشده‌ ( واریسی‌) در راست‌ روده‌ یا مقعد. بواسیر ممکن‌ در مجرای‌ مقعدی‌ (بواسیر داخلی‌) یا در مدخل‌ مقعد (بواسیر خارجی‌) واقع‌ شده‌ باشد. بواسیر ممکن‌ است‌ سال‌ها وجود داشته‌ باشد اما تنها با وقوع‌ خونریزی‌ بدان‌ پی‌برده‌ شود.
هموروئیدها بالشتک هاى عروقى طبیعى هستند که در ناحیه کانال مقعدى در قسمت ۴ سانتى مترى انتهاى روده بزرگ (راست روده) قرار دارند و در دو قسمت داخل و خارج کانال مقعد قرار دارند که به آن هموروئیدهاى داخلى و خارجى مى گویند.
هموروئیدها ارگان هاى طبیعى این ناحیه هستند که در اثر زور زدن به دنبال یبوست و یا اسهال مى توانند پرخون و متورم شده و در صورت تکرار یبوست و زور زدن موقع اجابت مزاج این بالشتک هاى عروقى متورم و دچار پارگى و زخمى شده و به صورت خونریزى و بیرون زدگى و گاهاً درد به هنگام اجابت مزاج خود را نشان دهند.
انواع هموروئید:

هموروئیدهاى داخلى از نظر شدت علائم به چهار درجه تقسیم مى شوند.
درجه اول: خونریزى بدون بیرون زدگى
درجه دوم: خونریزى همراه بیرون زدگى که خودبه خود جا مى رود
درجه سوم: خونریزى به همراه بیرون زدگى که با دست جا مى رود
درجه چهارم: خونریزى به همراه بیرون زدگى که با دست جا نمى رود
هموروئیدهاى خارجى معمولاً به صورت یک برجستگى خارجى در بیرون ناحیه مقعد قرار داشته و اکثراً با درد و تورم همراه است.
بواسیر خارجی :

بواسیر خارجی برآمدگی نرمی در اطراف دهانه ی مقعد است. گاهی اوقات ممکن است حالتی به نام بواسیر ترومبوز رخ دهد. در این وضعیت، یک لخته ی خونی ایجاد شده و آن برآمدگی سفت می شود. از آنجا که بافت های اطراف مقعد پوشیده از پایانه های عصبی است، بواسیر خارجی معمولاً بسیار دردناک است.
بواسیر
درمان بواسیر
کیست مویی

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت: 18:00

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 20:41

1 . ضخامت کیک رولت را کم در نظر بگیرید ، هرچه ضخامت کیک رولت کمتر باشد بهتر رول میشود.

2 . پیش از رول کردن اجازه دهید کیک رولت خوب سرد شود و از داغی آن کاسته شود.

3 . کیک رولت را پس از خارج کردن از قالب روی دستمال نخی قرار دهید ( روی دستمال نخی مقداری آرد یا پودر قند بپاشید و کیک رولت را روی آن قرار دهید ).

4 . کیک را با کمک پارچه رول کنید ( همزمان با رول کردن پارچه نیز مابین رولت قرار میگیرد ) و 2 ساعت درون یخچال استراحت دهید.
روش های صحیح رول کردن رولت

5 . پس از استراحت کیک رولت را به آرامی باز کنید ، رولت را روی سطح کار قرار دهید و مواد دلخواه مانند خامه ، باتر کرم و … را روی سطح کیک بریزید و به آرامی رول کنید ، روی رولت را با هر چیزی که میخواهید تزیین کنید و مجدد داخل یخچال قرار دهید ، پس از اینکه خوب سرد شد به صورت رولت برش بزنید و سرو کنید.

6 . اگر کیک رولت بیش از اندازه خشک شده و رول کردن آن سخت بود مقداری اب گرم روی آن اسپری کنید و سپس رول نمایید.

7 . این روش برای انواع شیرینی های رولت ، دسر های رولتی و رولت های غذایی کاربرد دارد.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 18:58

» برای سفید شدن رنگ پلو میتوانید چند قاشق ماست داخل قابلمه برنج در حال جوشیدن بریزید.

» اگر برنج شما بیش از حد معمول جوشید و نرم شد میتوانید چند قاشق آبلیمو به آن اضافه کنید تا برنج شفته نشود.

» برای از بین بردن بوی سوختگی برنج تکه ای نان روی برنج قرار دهید و موقع سرو نان را بردارید یا اینکه یک عدد پیاز را پوست کنده و در داخل برنج فرو ببرید تا پیاز بوی سوختگی را بخود بگیرد.

» اگر برنج بی نمک شد موقع سرو برنج مقداری نمک را با مقدار کمی آب جوش حل کنید سپس با مقداری روغن مخلوط کنید و روی برنج بریزید ، هرگز نمک را مستقیم در روغن نریزید زیرا نمک در روغن حل نمی شود.

» اگر برنج شور شد خورش را بی نمک تر آماده کنید.

نکته های طلایی پخت برنج
» برای از بین بردن بوی نامطبوع برنج آن را داخل سینی بریزید و در سایه قرار دهید تا بوی نامطبوع برنج از بین برود ، اگر برنج را در آفتاب قرار دهید برنج حالت خود را از دست میدهد و وقتی داخل آب جوش می ریزید از هم پاشیده می شود.

» برای پخت سریع از صبح یا شب قبل برنج را آبکش کنید سپس ته دیگ برنج را آماده کنید و برنج را داخل قابلمه بریزید ، قابلمه را داخل یخچال قرار دهید و هر زمانی که میخواهید روی برنج کمی آب و روغن بریزید و آن را دم کنید.
__________________

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 18:58

شما باید یک صفحه تجاری برای خود ایجاد نمایید. اگر می دانید که چگونه می توانید، آنرا ساخته و مدیریت نمایید، در واقع تمامی مراحل را انجام داده اید. اما چه کسی نمی داند که چگونه در فیس بوک تبلیغات کند؟ بله- روش های بسیار تاثیر گذاری برای تبلیغات در فیس بوک وجود دارد. پایه و اساس تمامی این موارد تا پایان این مقاله برای شما روشن خواهد شد.
در مورد ایجاد گروه و networking و اعمال نفوذ از طریق پروفایل تان چه اطلاعاتی دارید؟ این موضوع بسیار ساده است.

دلایل پیوستن به گروه ها و ایجاد آن در فیس بوک بسیار ساده است: گروه های کوچک و ارتباطی که دارای صفحات بحث و گفتگو هستند و یا دارای اشتراک گذاری لینک، عکس و ویدئو بوده و در آن افراد به توافقات مشترک می رسند و اغلب تبادل اطلاعات می نمایند. اجازه دهید به شما بگوییم که چگونه می توان به افراد یاد داد که کتاب هایی با اطلاعات محصولات و یا خدمات همراه با cdهای صوتی و تصویری از 30 تا 300 دلار را به فروش برسانند.
شما می توانید گروه های مختلف و مورد نظرتان را جستجو کرده و برای نویسندگان بازاریابی کتاب انجام دهید. اگر بازاریابی به خوبی انجام شود، آنها تمایل به ایجاد پول بیشتری پیدا می کنند. و اگر این تمایل در افراد ایجاد شود، برنامه های شما به صورت سفارش مشتری(خود به خود) برای آنها انجام خواهد شد. به طور مثال در گروه بازاریابی کتاب 2000 نفر وجود دارد و شما می توانید از این جریان پول بسازید!
البته اینجا همان جایی است که اکثر افراد به اشتباه می افتند. آنها در گروه های اجتماعی با ذهنیت ایجاد تبلیغات می روند و انتظار نتیجه تجاری مناسب می کنند. بر روی wall افراد شروع به نوشتن هر آنچه لازم است، در مورد محصولات و خدمات می کنند. در مباحث نیز در مورد محصولات خود تبلیغ و بازاریابی می نمایند که این امر دقیقاً نتیجه معکوس دارد.اما اگر این روش عملی نیست و جواب نمی دهد، پس چرا افراد به این کار ادامه می دهند؟
پاسخ این سوال این است، اما قبل از آن باید نگاهی به روال آن بیاندازیم و ببینیم که چرا این روش پاسخگوی بازاریابی آنلاین شما نیست. سریعترین روش دریافت پاسخ در دنیای مجازی، دنیای دوستیابی است:پیغامهایی شبیه به " خانمهایی که پاسخ آنها برای وضعیت موجود مساعد است، نظر خود را اعلام کنند"
سرعت پاسخگویی در این روش بسیار بالاست. صادقانه باید گفت که اکثر افرادی که در دنیای ارتباطات و دوستیابی هستند، دقیقاً نمی دانند که راه صحیح ایجاد ارتباط چیست! پس شما نیز در بازاریابی اینترنتی نیازی به مشتریان این چنینی ندارید. برای این افراد اصلاً مهم نیست که شما چه چیزی عرضه می کنید و البته حتی ادعا می کنند که محصولات و یا خدمات شما به درستی کار نمی کند. این روش اصلاً مناسب و جوابگوی بازاریابی اینترنتی شما در شبکه فیس بوک نمی باشد، پس دنبال فروش محصولات و خدمات تان به افرادی که دنبال دوستیابی در فیس بوک هستند، نباشید.
راه های بسیار زیادی وجود دارد که در فیس بوک توجه افراد را به وب سایت تان جلب کنید تا از وب سایت شما بازدید کرده و یا با شما مراودات تجاری برقرار کنند – برای این کار باید ارزش و اعتبار شرکت و وب سایت تان را افزایش دهید – ارزش خلق کنید و میزان آن را بیشتر و بیشتر نمایید.

منبع : طراحی سایت صفرویک

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1395 ساعت: 18:58